Ett efterlängtade 10-årsjubileumsrapport för Innovating Pedagogy 2022 är ute!! Läs om edu-influencers, hempedagogik, titta på fester, hybridmodeller, dual learning, microcredentials, autonomi, obehag, walk-and-talk & välbefinnande! Skrivet i samarbete med våra kollegor på UOC
Innehåll
- Hybrid models
- Maximising learning flexibility and opportunities
- Dual learning scenarios
- Connecting learning in classrooms and industry workplaces
- Pedagogies of microcredentials
- Accredited short courses to develop workplace skills
- Pedagogy of autonomy
- Building capacity for freedom and independent learning
- Watch parties
- Watching videos together, whatever the time or place
- Influencer-led education
- Learning from education influencers on social media platforms
- Pedagogies of the home
- Understanding the home as a place for cultural learning
- Pedagogy of discomfort
- Emotions as powerful tools for learning and for promoting social justice
- Wellbeing education
- Promoting wellbeing across all aspects of teaching and learning
- Walk-and-talk
- Combining movement and conversation to enhance learning
Denna tionde rapport, framtagen av forskare vid Open Universitys Institute of Educational Technology i samarbete med kollegor från Open University of Catalonia, ser tillbaka på de senaste 10 åren och föreslår ytterligare en uppsättning lovande innovationer som ännu inte har haft ett betydande inflytande på utbildningen. men förtjänar uppmärksamhet.
Ladda ner rapporten: Innovating Pedagogy 2022
Vi välkomnar din feedback! Hur använder du våra rapporter? Vänligen lägg till dina kommentarer på den här bloggen, eller kommentera på sociala medier med hashtaggen #IP2022report
Rekommenderat citat: Kukulska-Hulme, A., Bossu, C., Charitonos, K., Coughlan, T., Maina, M., Ferguson, R., FitzGerald, E., Gaved, M., Guitert, M., Herodotou, C. ., Prieto-Blázquez, J., Rienties, B., Sangrà, A., Sargent, J., Scanlon, E., Whitelock, D. (2022). Innovating Pedagogy 2022: Open University Innovation Report 10. Milton Keynes: The Open University.